Hvis du har lavet en ordre som bliver annulleret, så vil du ikke kunne se en linje på din bank konto hvor der står at x kr er gået ind […]
Se mereHvad er emballage & håndtering gebyret?
Hver gang vi pakker en ordre uanset om den leveres eller afhentes, så er der nogle udgifter forbundet med det. Oftest vil det være i form af emballage udgifter, hvor […]
Se mereMin ordre fejlede
Hvis din ordre er fejlet, så skyldes det i langt de fleste tilfælde at betalingen ikke er gået igennem. De fleste ordrer kræver at man i forbindelse med betalingen via […]
Se mereEr Fuchsiahaven en troværdig plante webshop?
Vi går ekstremt højt op i vores planter og i at vi holder hvad vi lover. Og vi ved godt vi hverken leverer hurtigst eller billigst, og selvfølgelig kan vi […]
Se mereFeedback på anmeldelse
Vi gør os virkelig umage med at både kunder og planter elsker os, derfor elsker vi naturligvis at få 5 stjernede anmeldelser. Uanset om du har givet os topbedømmelse eller […]
Se mereHvordan ser jeg mine tidligere ordrer?
Du finder dine tidligere ordrer på min konto, hvor du finder en fane der hedder ordrer. Her kan du se alle relevante informationer omkring dine ordrer blandt andet relevante informationer […]
Se mereHvordan tilføjer jeg mit gæstekøb til min kundekonto?
Du kan indenfor 30 dage efter dit køb sende os en mail med ordrenummeret på dit gæstekøb samt hvad email adresse din kundekonto er oprettet i, så knytter vi dit […]
Se mereHvordan foregår Fuchsiahaven Levering?
Når du har afgivet din ordre vil vi i første omgang tjekke at vi har alle de bestilte varer på lager, herefter vil vi kontakte dig når vi har overblik […]
Se mereHvilke fordele er der ved at have en fuchsiahaven kundekonto?
Der er masser fordele ved at have en fuchsiahaven kundekonto: Dine køb er registreret under dig (og sendt på mail), så hvis du får brug for faglig vejledning angående en […]
Se mereHvordan opretter jeg en Fuchsiahaven konto?
Du kan oprette dig her hvis du ikke allerede har en konto. Tryk her for at oprette dig
Se mere